torstai 23. joulukuuta 2010

ASLJFLKSJAFA

Joo moi. Ajattelin alkaa kirjoittaa sit blogia :--D Uskon aika lailla että, tulen olemaan aika laiska blogin kirjoittaja, mutta teinpähän tämän silti tylsyyttäni.

ASIAAN

Nää 2 kk on menny oikeastaa todella hyvin :D Esim, Miyavin keikka vahvistu, Tsukicon, JOULU...ja kaikkea muuta kivaa mitä ei tule mieleen..äsken sitä oli mielessä mutta ei enään..

Mutta siiis olen paketoinu tänää satatuhat lahjaa ( 7 lahjaa) ja puolivälis huomasin et olin unohtanu kirjoittaa mikä lahja oli kellekki joten, paketit piti aukasta ja kattoo mitä siel sisäl oli jotta olisin voinut kirjoittaa mikä oli kellekkin. Ja sitten siitä pitäisi viellä mainita että , huomenna kun on joulu niin...en oo yhtää joulufiiliksis , mikä on hyvin epänormaalia koska oon aina iha fiiliksis ku joulu tulee.

Eilen tuli Miyavin keikkaliput ja olen ihan kikseis sen takia ja ja aah...♥


Haluan muuten sen mun piirtopöydän siltä Ranskasta...HALUAN PIIIRTTÄÄÄ!! Olen jo kyllästynyt piirtämään kynällä paperiin...*sob*

1 kommentti:

  1. Aika monel on sillai et ei oo joulufiilist O: Et meiä perhees on ainaki mul ja äitil ja aik monel kaveril ei oo joulufiilist.. Se on ihan outoo!

    VastaaPoista