keskiviikko 29. joulukuuta 2010

DYDYDYM

Olin tänää stadis ostoksil ja ostin Paitoja, tekoripsiä, kulmakynän ja ja RUOKAA ♥

Toi takki vähä pelotti et mahtuuko se mun päälle, mut kyl se sit mahtuki päälle...HUH koska se oli nii ihana ; u ;♥

Junal ku mentii Sonjan kanssa jostain syystä aloimme puhumaan eläimistä ja niiden sukupuoli nimistä (?)
"Mikä on Hevos naispuolinen nimi?...Naaras??" -Minä
"Tamma."- Sonja
"Entä mies puolisen? Uros? "-Minä
"Ori, mut mikä on lehmän?" - Sonja
 "...Sonni on mies ja LEHMÄ on naisen"- Minä

TROLOLOLOLL

MUTTA siis päivän kohokohtahan oli se että, NÄIN PETRAN ♥ 

Sain petralta joululahjaksi pinkit karvaset käsiraudat , tekoripset, tekokynnet, korvikset ♥♥ JA HIENON KORTIN !

Sit me törmättii hienoon julisteeseen tai johonki metrossa

                                                                   



"NYT KIRJAKAUPOISSA!"

"-Jeesuksen esinahan ihmeelliset seikkailut"
"-Mies joka myi Eiffer-tornin kahdesti"
"- Kärpäsen hautajaiset antiikin roomassa"






Näin siis tänään :-----------D OLI KIVAA ♥♥♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti